Voor wie

Specialisaties

Voor al uw voedingsvragen kunt u bij La Vita Sana terecht. Wij hebben ons gespecialiseerd in:

  • Overgewicht en diabetes bij volwassenen en kinderen, behandeling door middel van een koolhydraatbeperkt voedingsadvies
  • Grip Op Koolhydraten, GOK Yvonne Lemmers 
  • Behandeling bij eetbuien en emotie eten
  • Fibromyalgie en reumatische aandoeningen
  • Voedselovergevoeligheid en allergieën
  • Bariatrische chirurgie/maagverkleining
  • Maag- en darmklachten door middel van het FODMaP dieet
  • (Top)sporters
    • Voor amateur en topsporters. Anouk begeleidt u om sportprestaties te verbeteren, om vetpercentage omlaag te krijgen zonder verlies van spierweefsel en om uw voedingspatroon te verbeteren rondom trainingen en wedstrijden. Er wordt een voedingsadvies op maat gemaakt aan de hand van uw leef- en eetpatroon en uw trainingsschema.
  • Voeding bij kanker
  • Orthomoleculair voedingsadvies

Daarnaast begeleiden we ook bij:

  • Verhoogd cholesterol
  • Hypertensie
  • Ondergewicht bij volwassenen en kinderen
  • Zwangerschap
  • COPD
  • Vegetarische voeding

 

SuccesvolLekker-eet-30-Hoofdgerecht-Kiprolletjes-met-pesto

We hebben voor 12 weken weekmenu’s ontwikkeld. Deze weekmenu’s zijn op basis van een koolhydraatbeperkt voedingsadvies. De opbouw is als volgt:

  • Week 1 en 2: Streng koolhydraatbeperkt, zo weinig mogelijk koolhydraten ± 60 gram per dag. De eerste 2 weken zijn streng omdat dit de afkickfase van suikers/koolhydraten is.
  • Week 3, 4, 5 en 6: Er mag weer 2x per dag fruit gegeten worden.
  • Week 7, 8, 9 en 10: Langzaam zal er weer koolhydraten bij de recepten komen te staan. 1-2x per week brood bij de lunch. 1-2 keer per week koolhydraten bij de warme maaltijd.
  • Week 11 en 12: De koolhydraten worden uitgebreid, indien het streefgewicht nog niet gehaald is of het afvallen stil staat kunt u er ook voor kiezen om maar 1-2 keer per week koolhydraten bij een maaltijd te nemen.

Resultaat*:

  • Gemiddeld 5-15 kg gewichtsverlies in 12 weken!
  • Verandering in eet- en leefstijl
  • Blijvend goed resultaat.

Klik hier om een voorbeeldmenu te zien

 

Disclaimer*

De resultaten van diëten zijn individueel, persoonsgebonden en daarom niet generaliseerbaar. De op deze pagina genoemde resultaten zijn gemiddelden en gelden niet voor iedereen. In persoonlijke adviesgesprekken wordt altijd een verantwoord voedingspatroon als uitgangspositie genomen. We kiezen samen voor de methode die het beste aansluit bij je persoonlijke leefstijl en gezondheid.